Kraj

Madej Wróbel startuje z kampanią reklamową

Firma podkreśla, że "zna się na tym, co dobre".

“Znamy się na tym, co dobre” – tak brzmi nowe hasło kampanii Madej Wróbel, która startuje dzisiaj. Firma kojarzona jest na rynku głównie z szerokiego asortymentu kiełbas. Oprócz działań w TV firma w tym roku stawia również na internet, prasę konsumencką i social media.
Spot reklamowy przedstawia historię polskiej rodziny, która nieco przekomarza się na temat najlepszego sposobu przygotowania kiełbasy – każdy zna się na tym najlepiej. Zgodni są co do jednego: że ekspertem jest firma Madej Wróbel. To główny przekaz spotu, który ma podkreślać to, że firma Madej Wróbel jest ekspertem w kategorii kiełbas na każdą okazję.

Spot reklamowy będzie emitowany w stacjach TVN i Polsat oraz w kanałach tematycznych. Za kreację spotu jest odpowiedzialna agencja Sugarfree, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Initiative. Kampania telewizyjna wsparta będzie innymi działaniami takimi jak kampania internetowa. Wystartuje także profil w Facebooku oraz reklama w prasie konsumenckiej.