Polska marka elektronarzędzi Graphite startuje z kolejną kampanią reklamową. Od 30 kwietnia do 15 maja w polskich kanałach telewizyjnych oraz w internecie pojawią się spoty promujące elektronarzędzia tej marki.
Kampania stanowi kontynuację, a zarazem wzmocnienie dotychczasowych działań reklamowo-promocyjnych Spoty reklamowe będą emitowane od 30 kwietnia do 15 maja. Przez dwa tygodnie na antenach TVN, Polsat, TVP, a także w kanałach tematycznych TVN i Polsatu zostanie wyświetlonych ok. 3,5 tys. spotów.
Marka będzie widoczna również w internecie – spoty pojawią się w portalach internetowych skierowanych do mężczyzn (np. Przegladsportowy.pl, Autoswiat.pl, Eurosport.onet.pl), w telewizji internetowej VoD oraz w social mediach – w YouTube oraz Facebooku.
Adaptację spotu na potrzeby kampanii przeprowadziły agencje What oraz Play Production. Za zakup mediów i działania online (display) odpowiada Arena Media Communications, działania w social mediach realizuje Socialyse, działania public relations wspiera zaś Havas Sports & Entertainment.