Kraj

Startuje kolejna kampania reklamowa marki elektronarzędzi Graphite [wideo]

Adaptację spotu na potrzeby kampanii przeprowadziły agencje What oraz Play Production.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6eui5JRkGa8%22%7D
Polska marka elektronarzędzi Graphite startuje z kolejną kampanią reklamową. Od 30 kwietnia do 15 maja w polskich kanałach telewizyjnych oraz w internecie pojawią się spoty promujące elektronarzędzia tej marki.

Kampania stanowi kontynuację, a zarazem wzmocnienie dotychczasowych działań reklamowo-promocyjnych Spoty reklamowe będą emitowane od 30 kwietnia do 15 maja. Przez dwa tygodnie na antenach TVN, Polsat, TVP, a także w kanałach tematycznych TVN i Polsatu zostanie wyświetlonych ok. 3,5 tys. spotów.

Marka będzie widoczna również w internecie – spoty pojawią się w portalach internetowych skierowanych do mężczyzn (np. Przegladsportowy.pl, Autoswiat.pl, Eurosport.onet.pl), w telewizji internetowej VoD oraz w social mediach – w YouTube oraz Facebooku.

Adaptację spotu na potrzeby kampanii przeprowadziły agencje What oraz Play Production. Za zakup mediów i działania online (display) odpowiada Arena Media Communications, działania w social mediach realizuje Socialyse, działania public relations wspiera zaś Havas Sports & Entertainment.