M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Havas Media zdobył budżet Złotych Tarasów

Piotr Machul | 4 maja 2015, 06:00

Agencja będzie odpowiedzialna za aktywność w mediach i działania niestandardowe.

Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu organizowanym przez Centrum Handlowe "Złote Tarasy". W efekcie konkursu zajmuje się strategicznym planowaniem i zakupem mediów dla marketera. Szczegóły na temat konkursu nie zostały ujawnione.
Działania reklamowe będą obejmować szerokozasięgowe kanały offline oraz precyzyjnie dobrane media cyfrowe. W ramach działań niestandardowych przewidziana jest stała współpraca z popularną blogerką modową Cajmel, a także wspieranie lokalnych eventów organizowanych przez Złote Tarasy. Najbliższy z nich – urodziny magazynu "Glamour" – odbędzie się 16.05 i jest połączony z koncertem Margaret. Wydarzenie poprzedzi majowy konkurs w Facebooku.
W prace przetargowe oraz całoroczną obsługę marketera została zaangażowana nowa struktura grupy Havas – LuxHub Polska. Budżet planowanych działań nie został ujawniony. 


Czytaj więcej na temat: , , ,