Zagranica

Sony Ericsson wykorzystuje interaktywną telewizję w kampanii telefonu K700i

Firma Sony Ericsson zdecydowała się po raz pierwszy wykorzystać interaktywną telewizję (iTV) w kampanii wprowadzającej telefon K700i na rynek brytyjski....

Firma Sony Ericsson zdecydowała się po raz pierwszy wykorzystać interaktywną telewizję (iTV) w kampanii wprowadzającej telefon K700i na rynek brytyjski. Kampania potrwa cztery tygodnie i obejmie wszystkie kanały telewizji Sky, w tym UKTV i Flextech. Jej przewodnie hasło to “Nie uwierzysz własnym oczom”. Widzowie, którzy użyją czerwonego przycisku na pilocie, będą mogli wybrać jedną z trzech fotografii – UFO, potwora z Loch Ness lub ruchomy obraz Wielkich Stóp. Zdjęcia mają demonstrować takie funkcje aparatu jak nocny widok, duży wyświetlacz oraz ZOOM. Na ekranie nie pojawiają się żadne komunikaty tekstowe, dzięki czemu telewizja ma zyskać charakter medium bardziej zorientowanego na rozrywkę. Reklama odzwierciedla zawartość regularnego spotu telewizyjnego, ale uwzględnia specyfikę środowiska iTV. Kampania interaktywna została przygotowana przez firmę Phosphorous i dom mediowy Mediaedge:cia. “Phosphorous w szczególny sposób zbudował nasz przekaz, mocno eksponując integrację aparatu i kamery. Stworzona przez tę agencję unikalna strategia kreatywna wykorzystuje interaktywność, która uzmysławia widzowi jakość i zakres funkcji K700i” – powiedział Ben Padley, szef marketingu w Sony Ericsson UK & Ireland. (“BrandRepublic”)