Kraj

Wedel z kampanią na Dzień Matki

Wystartował nowy spot promujący Ptasie Mleczko jako idealny prezent na Dzień Matki przygotowany przez Grandes Kochonos.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2iVMt-bxSR8%22%7D
Wystartowała nowa kampania marki Ptasie Mleczko z portfolio Wedla (Lotte Wedel). Spot przekonuje, że Ptasie Mleczko to idealny upominek na Dzień Matki.

Marka promuje swój bestseller oraz możliwość personalizacji opakowania online. Akcja wsparta jest zintegrowaną kampanią obejmującą działania: telewizyjne, internetowe i OOH.

Kampania promująca Ptasie Mleczko obejmuje 30-sekundowy spot telewizyjny emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Prowadzona jest również kampania OOH obejmująca klasyczne nośniki – tablice outdoorowe. W ramach akcji na stronie internetowej marki za pomocą kreatora wideo można stworzyć życzenia dla mamy. Wszystkie życzenia zostaną przekazane mamom w dniu ich święta – 26 maja. Ponadto wszystkie osoby, które złożą życzenia poprzez aplikację na stronie internetowej, wezmą udział w konkursie – do wygrania vouchery na personalizowane Ptasie Mleczko i wideoramki z życzeniami.

Za kreację spotu promującego inicjatywę odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów dom mediowy OMD. Działania PR realizuje agencja 24/7Communication, natomiast za digital odpowiada agencja Cosmo.