M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Płatki Lubelli startują z kampanią

Katarzyna Woźniak | 6 maja 2015, 06:00

Marka z portfolio Maspeksu poleca się na śniadania dla całej rodziny.

Wystartowała najnowsza kampania marki Lubella Corn Flakes z portfolio Maspeksu. Kampania ma podkreślać, że płatki pełnoziarniste są dobrym wyborem dla całej rodziny, która dba o zdrowie i dobrą kondycję. Producent zapewnia o najwyższej jakości składnikach, które gwarantują wyjątkowy smak i chrupkość. Płatki są produkowane z mąki pełnoziarnistej i zawierają wszystkie składniki ziarna kukurydzy: łuskę, jądro i kiełek, dlatego są cennym źródłem błonnika i składników mineralnych, takich jak: fosfor, mangan i magnez. Amatorom klasycznych smaków Lubella proponuje płatki Corn Flakes Klasyczne.
Kampania jest emitowana w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVN czy Polsat, dostępna jest także w serwisie YouTube.
Kampania wystartowała 4 maja. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends. Media kupuje Mindshare.


Czytaj więcej na temat: , , , , , ,