M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Łukasz Borek zostanie dyrektorem wykonawczym w SMG Next

Maciej Florek | 6 maja 2015, 06:00

Zastąpi Jacka Celińskiego, który z SMG związany był prawie 10 lat.

Łukasz Borek, dotychczas account director w firmie K2 Internet, obejmie stanowisko dyrektora wykonawczego w Starcom MediaVest Group (SMG) Next i zajmie się rozwojem biznesu SMG w obszarze kreacji, produkcji i technologii. Zastąpi Jacka Celińskiego, który po dziewięciu latach rozstaje się z firmą.

Łukasz Borek przejmie od Celińskiego zarządzanie strukturami SMG Next w obszarze content marketingu i będzie nadzorował rozwój usług SMG związanych z kreacją, tworzeniem i produkcją treści marketingowych oraz technologiami wspierającymi content marketing.

– Kreacja i content marketing to dla nas kompetencje kluczowe i komplementarne z usługami SMG związanymi z dystrybucją treści marketingowych, analityką i technologiami budującymi biznes naszych klientów. Doświadczenie Łukasza Borka w pracy z największymi i najbardziej wymagającymi reklamodawcami w Polsce jest dla nas gwarancją, że obszar, którym w SMG zajmował się Jacek Celiński, pozostanie we właściwych rękach – mówi Beata Golubińska, wiceprezes i chief operation officer SMG.

Łukasz Borek jest związany z branżą marketingową od blisko dziesięciu lat. W 2008 r. dołączył do struktur odpowiedzialnych za obsługę klientów w agencji K2 Internet. Początkowo był zaangażowany w pracę dla reklamodawców z branży finansowej. W kolejnych latach przejmował odpowiedzialność za współpracę z firmami i markami firm Coca-Cola Poland Services, Stock Poland, Janssen Pharmaceuticals, Cinema City, Nutricia oraz Heineken. W ostatnich latach nadzorował realizację najważniejszych digitalowych i technologicznych projektów dla marek z portfolio Coca-Coli na poziomie lokalnym i regionalnym, w tym m.in.: Euro 2012, Zapunktowani.pl i 125-lecie Coca-Coli.

Jacek Celiński pełnił funkcję dyrektora wykonawczego SMG Next od 2012 r. Wcześniej był dyrektorem zespołu obsługującego firmę Coca-Cola Poland Services. Z SMG jest związany od 2006 r.

– Dołączyłem do SMG blisko dziesięć lat temu. Byłem zaangażowany we wszystkie procesy i przeobrażenia SMG związane z rozwojem naszych usług. Nadszedł jednak odpowiedni moment na zmiany oraz zmierzenie się z całkowicie nowymi wyzwaniami – mówi Celiński.

Łukasz Borek zastąpi Celińskiego od czerwca br. i będzie raportował do Beaty Golubińskiej, COO SMG w Polsce.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,