M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Comperia SA ma dział sprzedaży i rozwoju biznesu

Katarzyna Woźniak | 7 maja 2015, 06:00

Mariusz Siemek i Kamil Kiełbasa szefami nowej struktury.

Mariusz Siemek i Kamil Kiełbasa zostali szefami nowo powstałego działu w Comperia.pl SA. Spółka zarządzająca grupą serwisów oraz internetowych porównywarek finansowych, ubezpieczeniowych i telekomunikacyjnych zreorganizowała swoje struktury, w wyniku czego powstał dział sprzedaży i rozwoju biznesu. Dzięki temu firma ma sprawniej realizować strategiczne projekty biznesowe, np. rozwój programu partnerskiego ComperiaLead czy kolejne edycje promocji Comperia Bonus.
Mariusz Siemek, który z początkiem 2014 r. dołączył do zespołu Comperia.pl SA, tworząc dotychczasowy dział rozwoju biznesu, po połączeniu struktur objął stanowisko dyrektora działu sprzedaży i rozwoju biznesu. Doświadczenie w zarządzaniu i rozwijaniu biznesu oraz internetowych kanałów sprzedaży zdobywał w Grupie Bankier.pl, Grupie Wydawniczej Infor oraz IDG Poland.
Kamil Kiełbasa, który od 2012 r. pracował w dotychczasowym dziale sprzedaży Comperia.pl SA, awansował na stanowisko zastępcy dyrektora działu sprzedaży i rozwoju biznesu.

Mariusz Siemek i Kamil Kiełbasa wspólnie pokierują nową strukturą sprzedażową w Comperia.pl S.A., do ich zadań należeć będzie zarówno utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami spółki oraz pozyskiwanie nowych relacji biznesowych z instytucjami finansowymi oraz firmami ubezpieczeniowymi, telekomunikacyjnymi i technologicznymi. Będą nadzorowali dalszy rozwój programu partnerskiego ComperiaLead oraz kolejne edycje promocji Comperia Bonus, a także platformy lojalnościowej Comperia Bonus Club. Zajmą się również opracowaniem i wdrożeniem nowych produktów, usług i oferty sprzedażowej podmiotów należących do Comperia.pl S.A.