M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lego i Facebook startują ze wspólnym projektem

Piotr Machul | 7 maja 2015, 06:00

Inicjatywa realizowana również w Polsce ma akcentować kreatywność dzieci.

Grupa Lego we współpracy z Facebook’s Creative Shop przygotowała projekt komunikacyjny, którego celem jest wspieranie kreatywności dzieci. Zabawa pod nazwą Kronkiwongi to projekt globalny, realizowany również w Polsce. - Kronkiwongi to ogólnoświatowa akcja pokazująca, w czym tkwi największa wartość zabawy klockami Lego - mówi Joanna Starzycka-Nogaj, brand marketing manager w Lego Polska. I podkreśla, że Lego stawia sobie za cel rozwijać w dzieciach kreatywność i wyobraźnię. Aby pokazać, że dziecięca fantazja nie zna granic.
W ramach akcji dzieci przygotowują własne realizacje z klocków Lego (bez instrukcji). Efekt ich pracy publikowany będzie w Facebooku na profilu marki. Grupa Lego dzieli się rezultatami tego kreatywnego doświadczenia, w ramach którego dzieci z różnych krajów, w tym z Polski, zostały zaproszone do zbudowania własnych konstrukcji z klocków Lego (tzw. Kronkiwongi). Kamera odwiedza je w domach. Dzieci mają też za zadanie wyjaśnić, jak rozumieją pojęcie Kronkiwongi. Wcześniej ich pomysły rodzice zgłaszają na fanpage'u Lego.
Budżet działań związanych z tym projektem nie został podany. Polską część projektu koordynuje polski oddział Grupy Lego.