M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Emocjonalna kampania Tempur-Pedic adresowana do matek

( red. ) | 7 maja 2015, 06:00

Nowa komunikacja na Wyspach ma swoje źródło w eksperymencie, którego celem było wskazanie, jak ważne są mamy i ich wypoczynek.

Na Wyspach wystartowała kampania realizowana w sieci Hallmark. Działanie promujące materace ortopedyczne premium Tempur-Pedic bazują na emocjach i związane są z obchodami święta dnia matki.
Na potrzeby kampanii zorganizowano serię wywiadów z matkami i zapytano je, czego na co dzień najbardziej im brakuje. Matki odpowiedziały, że najczęściej wypoczynku i snu. Mamy posadzone na kanapach oglądają nagrania wypowiedzi swoich dzieci, które mówią, co w nich najbardziej cenią. W nagrodę po zakończeniu nagrań specjalnie na swoje święto mamy mogą się wyspać na łóżkach z materacami Tempur-Pedic.

Za kreację kampanii odpowiada agencja RPA. Zanim wystartowała kampania, Tempur zleciło badanie przeprowadzone na próbie 1000 matek w różnym wieku. Prawie 87 proc. z nich poskarżyło się, że, kładąc się do łózka, tak naprawdę nie idą spać, bo zastanawiają się, czy dopilnowąły wszystkiego, czy mają coś jeszcze do zrobienia, planują kolejny dzień. Zapytane o wymarzony prezent na Dzień Matki, odpowiedziały, że najbardziej chciałyby się porządnie wyspać i spędzić cały dzień z rodziną (40 proc.), a 30 proc. z nich marzy o dniu, w którym nie będą musiały się spieszyć, zjedzą śniadanie w łóżku i będą miały trochę czasu dla siebie. 

(AdWeek)