M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Canal+ zmienia ofertę premium

Piotr Machul | 7 maja 2015, 06:00

Wśród nowości m.in. Canal+ Discovery. Wkrótce start kampanii wspierającej nową ofertę.

Canal+ rozszerza ofertę premium z sześciu do ośmiu kanałów. Będzie ona obejmowała zarówno odświeżenie istniejących kanałów, jak i start nowych projektów - Canal+ Discovery i Canal+ Seriale.
Wszyscy abonenci platformy NC+, którzy posiadają pakiety Canal+, uzyskają dostęp do ośmiu kanałów bez dodatkowych opłat w ramach ich obecnej oferty do końca trwania umowy. Rodzina kanałów Canal+ w nowej odsłonie wystartuje 11 maja br.
- Propozycja zmian w portfolio kanałów jest kluczowym elementem obchodów 20-lecia działalności Canal+ w Polsce. W efekcie zmian w paśmie wieczornym prime time każdy z kanałów będzie pokazywał programy w pełni oddające ich nowe pozycjonowanie - podkreśla Manuel Rougeron, wiceprezes i chief programming officer NC+. Podkreśla, że ofertę premium Canal+ będą wyróżniać cztery typy produkcji: filmy, seriale, dokumenty i bogata oferta sportowa.
W skład nowej oferty od 11 maja br. będą wchodziły: Canal+ Discovery, Canal+ Seriale, Canal+, Canal+1, Canal+ Film, Canal+ Family, Canal+ Sport i Canal+ Sport2 Wszystkie z tych kanałów, z wyłączeniem sportowych, nie będą nadawały reklam.
Szczególnie unikatowy charakter ma mieć wspólny projekt Canal+ i Discovery Network  czyli Canal+ Discovery. - Planujemy 450 godzin premier rocznie, w tym 120 godzin lokalnej produkcji polskiej - mówi Rougeron. Obecnie trwają prace producenckie nad trzema seriami polskimi: "Przetwórcy" (premiera w czerwcu), "Pasja - sposób na życie" i "Powrót do przyszłości" (obie premiery jesienią).
Canal+ chce też wrócić do współfinansowania produkcji filmowych i produkcji lokalnych seriali własnych. Obecnie trwa produkcja serialu przygotowywanego na zlecenie Canal+ przez TVN. - Chcemy, by rocznie Canal+ angażował się w co najmniej 7 produkcji filmowych i 3 produkcje serialowe - deklaruje chief programming officer.
Niebawem całkowicie przebudowana ma zostać też oferta VoD NC+ Go.
Zmianom w ofercie premium nadawcy towarzyszyć będzie kampania reklamowa, którą współtworzą agencja  2012 Agency (projektowo) i ZenithOptimedia Group. Budżet kampanii nie został podany. Działania ruszą w połowie maja.