Przetargi

Starcom MediaVest Group wygrywa przetarg BZ WBK

Bank po przetargu decyduje się pozostać w dotychczasowej agencji mediowej.

Bank Zachodni WBK rozstrzygnął przetarg na wybór domu mediowego i obsługę budżetu komunikacyjnego. Partnerem BZ WBK pozostanie Starcom MediaVest Group (SMG), a strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów w ramach SMG zajmie się Starcom. Do przetargu, oprócz agencji obsługującej bank, zostały zaproszone domy mediowe reprezentujące największe grupy negocjacyjne. Jak stwierdził klient, o wyborze SMG zadecydował przede wszystkim duży poziom zrozumienia biznesu oraz konkurencyjne koszty zakupu mediów.
 
SMG pracuje dla Banku Zachodniego WBK od 2011 r. oprócz planowania i zakupu mediów agencja zajmuje się między innymi reklamą display, VoD, performance marketingiem, działaniami branded content oraz paid social.
 
Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nie została ujawniona.