Kraj

"Jestem piękna, bo jestem Polką!" - startuje nowa kampania Dove

Marka Unilevera z nową komunikacją, której ambasadorką jest Dorota Wellman.

“Jestem piękna, bo lubię i akceptuję siebie. Jestem piękna, bo jestem Polką!” – przekonuje ambasadorka kampanii Dove (Unilever) Dorota Wellman. Od 11 maja Polki mogą przyłączyć się do ogólnopolskiej kampanii. W tym celu należy na specjanej stronie internetowej kliknąć “Popieram” i zaprojektować swój “manifest piękna”. Marka Dove od 2004 r. realizuje kampanie, które mają angażować wszystkie kobiety, a celem jest samoakceptacja, zwiększenie poczucia własnej wartości i zapewnienie o indywidualnym pięknie. Jak zdradza Honorata Guzińska, brand manager Dove: – W Polsce tylko 6 proc. kobiet uważa się za piękne, a aż 59 proc. za przeciętne. Dlatego tegoroczna inicjatywa ma charakter lokalny. Wszystkie działania mają na celu zaprezentowanie głosu Polek w debacie na temat prawdziwego piękna.
Twarzą kampanii została Dorota Wellman oraz Polki o odmiennych typach urody i w różnym wieku, które marka zaprosiła do współpracy. Ich wizerunek zagości na materiałach promujących NaroDove Piękno w prasie, internecie, telewizji oraz na outdorze. W pięciu największych miastach w Polsce na kluczowych nośnikach LED pojawią się manifesty oraz wyjątkowe liczniki prezentujące liczbę osób, które przyłączyły sie do kampanii i wyraziły swoje popracie dla działań zainicjowanych przez markę Dove.
Kampania startuje 11 maja i potrwa do końca czerwca. Za realizację kampanii odpowiada agencja IQ Marketing, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy PHD Media Direction. Działania PR prowadzi agencja Atelier PR.