M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza kampania "Bosch Wszechrobiący"

Maciej Florek | 11 maja 2015, 06:00

Komunikacja obejmuje internet, telewizję i prasę.

Rozpoczęła się kampania blenderów z linii MaxoMixx marki Bosch. Towarzyszy jej "wspaniale zmiksowany konkurs” oraz promocja 45 dni na zwrot urządzenia. Idea komunikacji kampanii opiera się na claimie: "Bosch wszechrobiący. Więcej niż blender”. Podkreślana jest wielofunkcyjność produktu. Filarem akcji są cztery płaszczyzny: uroda, fitness, kulinaria oraz parenting. Do tych właśnie kategorii dopasowane zostały działania reklamowe.

Główne narzędzia kampanii to landing page, POS, kampania w internecie: display w sieci, w tym formaty rich media, social media (Facebook i Twitter), kampania z blogerami oraz kampania w prasie i telewizji. 

Agencja Insignia stworzyła dedykowany landing page www.blendery-bosch.pl, stanowiący centrum kampanii. Na portalu znajduje się opis sprzętu AGD oraz porady i wskazówki na co zwracaćuwagę przy ich zakupie. Za jego pomocą internauci mogą zgłaszać prace w ramach "wspaniale zmiksowanego konkursu”. Konkurs polega na przygotowaniu przepisu na danie lub kosmetyk na bazie wybranego produktu spożywczego, wykonanego za pomocą blendera, a następnie zrobienie zdjęcia i zgłoszenie pracy konkursowej drogą mailową. Konkurs potrwa do drugiego lipca i podzielony jest na osiem tygodniowych edycji. W każdej edycji do wygrania są: voucher na warsztaty w Akademii Gotowania wraz z pobytem w SPA w jednym z hoteli Dr Irena Eris o wartości 3500 zł oraz dwa blendery ręczne marki Bosch z linii MaxoMixx.

Kampania mediowa obejmuje internet, telewizję i prasę. Kampania w internecie zakłada dotarcie do 10 mln unikalnych użytkowników zainteresowanych gotowaniem, gwarantując blisko 30 mln odsłon poprzez obecność na największych portalach, sklepach internetowych,wyszukiwarkach i porównywarkach cenowych. Działania zostały zaplanowane we współpracy z Agorą zarówno w internecie jak i prasie.

Kampania telewizyjna prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, TVN Style, Polsat, Kuchnia+, a kampania prasowa w najpoczytniejszych magazynach lifestyle’owych, m.in. "Dziecko", "Twój Styl", "Wysokie Obcasy", "Logo" czy "Men’s Health".

Za kampanię w telewizji odpowiada OMD.