Kraj

Letnie wydanie "Kukbuka" wsparte kampanią

Wydanie "W te pędy" wspierane działaniami w radiu, telewizji, kinach i sieci delikatesów Alma.

Letnie wydanie "Kukbuka" wsparte kampanią
W ubiegłym tygodniu do salonów prasowych trafiło majowo-czerwcowe wydanie magazynu kulturalno-kulinarnego “Kukbuk” zatytułowane “W te pędy”. Sprzedaż magazynu wspierana jest kampanią reklamową w Radiu Zet Chilli i RDC, kanale Kuchnia+, sieci kin Cinema City oraz w wybranych delikatesach sieci Alma.

Numerem “W te pędy” redakcja zachęca czytelnika do aktywnego wkroczenia w pełną nowalijek wiosnę. W numerze między innymi: Olga Frycz opowie o swoich kulinarnych i podróżniczych sympatiach, a Goran Bregović zwierzy się, że jako dziecko z kluczem na szyi bardzo szybko nauczył się gotować. Z okazji Dnia Ojca – wywiad ze Stefanem Friedmannem i jego synem, Wojtkiem, autorem śmiałych gastronomicznych konceptów. Będzie także coś dla planujących wakacje – wizyta w austriackim regionie Vorarlberg, gdzie magazyn zrealizował sesję ukazującą bogactwo tamtejszej przyrody – jadalnej i nie tylko. Wydanie dostępne również w wersji tabletowej.

Za scenariusz spotu odpowiada Daria Pawlewska. Jego realizacją zajęło się studio postprodukcyjne DI Factory, a dźwiękiem – Expresso Post Production. Za scenariusz spotu radiowego odpowiada również Daria Pawlewska, a spot został zrealizowany również przez Expresso Post Production. Za zakup mediów odpowiada dział marketingu “Kukbuka”.