M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Milka z kampanią zachęcającą do dzielenia się ostatnią kostką czekolady

Katarzyna Woźniak | 11 maja 2015, 06:00

Mondelez z kampanią promującą życzliwość.

Z początkiem maja marka Milka (Mondelez Polska) rozpoczęła nową kampanię promocyjną.  Na konsumentów, którzy chcieliby podzielić się z bliską osobą swoją ulubioną czekoladą w nietypowy sposób i podkreślić łączącą ich relację, w sklepach będzie czekać prawie 2,5 miliona tabliczek z limitowanej linii klasycznych czekolad 100 g. Ale bez ostatniej kostki. Na specjalnej stronie internetowej będzie można wysłać "Ostatnią Kostkę” wraz ze spersonalizowaną wiadomością i w ten sposób zrobić komuś słodką niespodziankę. Kampania będzie wspierana działaniami w telewizji, internecie, mediach społecznościowych oraz w sklepach.
W najnowszej kampanii kostka czekolady ma być symbolem relacji międzyludzkich. Drobny gest podzielenia się ma wywołać uśmiech na twarzy bliskiej osoby.

Aby przesłać komuś bliskiemu przesyłkę z ostatnią kostką czekolady Milka, należy wejść na stronę internetową i wpisać kod z opakowania tabliczki 100-gramowej bez ostatniej kostki. Można stworzyć też wirtualną kostkę i dołączyć do niej spersonalizowaną wiadomość, a następnie udostępnić za pomocą e-maila lub mediów społecznościowych.
Kampania jest wsparta zintegrowanymi działaniami obejmującymi reklamy telewizyjne, outdoor (citylighty), POS w sklepach, a także komunikację w social mediach, kampanię displayową oraz komunikację w digitalu (YouTube). będą mogli obejrzeć specjalnie przygotowany filmik przedstawiający, jak babcia potrafi bronić "Ostatniej Kostki".
Za adaptację globalnego konceptu odpowiada VML, za wysyłkę pocztową "Ostatnich Kostek" Poczta Polska Usługi Cyfrowe. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat, a komunikację na Facebooku prowadzi agencja Next. Za działania PR odpowiada agencja RC2.