Zagranica

Film przygotowany przez Huggies obejrzało 8 mln internautów

Działania wizerunkowe i informacyjne silnie działają na emocje widzów, a marka zbiera plusy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKD0AC43fc_4%22%7D
Huggies uruchomiło w swoim kanale w YouTube film, który ma spełniać funkcję informacyjną i wizerunkową. Bohaterką filmu jest 30-letnia kobieta, która jest w 20. tygodniu ciąży, ale jest niewidoma. Jej wielkim marzeniem jest móc zobaczyć twarz swojego dziecka. Ponieważ marka pieluszek stawia na bliską więź matki i dziecka, decyduje się na zorganizowanie mamie niespodzianki. Podczas USG 3D lekarz wydrukował przestrzenny wizerunek chłopca w formie rzeźby, tak żeby mama palcami mogła “zobaczyć” jego twarz. Akcja została zrealizowana i sfilmowana w Brazylii. Film ma do tej pory 8 mln odsłon w kanale YouTube.

(Marketing Magazine)