Kraj

Milka zachęca do dzielenia się ostatnią kostką

Mondelez Polska rusza z kampanią czekolad.

Milka zachęca do dzielenia się ostatnią kostką
Wystartowała najnowsza kampania reklamowa Milki – “Ostatnia kostka”, przygotowana na zlecenie Mondelez Polska. W kampanii Milka zachęca do podzielenia się ostatnią kostką czekolady z najbliższą osobą. Do sklepów trafiła limitowana edycja tabliczek, w których brakuje jednej – ostatniej kostki.

Konsumenci mogą wziąć udział w promocji na dwa sposoby: po zakupie specjalnej tabliczki czekolady oraz rejestracji w serwisie www.fioletowastrona.pl mogą wysłać jedną z 60 tys. prawdziwych kostek, lub za pomocą kreatora na www.fioletowastrona.pl stworzyć specjalną wirtualną kostkę.

Aktywacja wspierana jest zintegrowanymi działaniami obejmującymi 15-sekundowe spoty w ogólnopolskich i tematycznych stacjach TV, działania outdoor (citylighty) na terenie całej Polski, aktywacje POS w sklepach, a także komunikację w social mediach. Działania w internecie obejmują kampanię display, reklamę wideo w serwisach VoD, oraz komunikację w digitalu (YouTube). 
 
Za zaplanowanie i egzekucję strategii oraz zakup mediów odpowiadają dom mediowy Carat Polska oraz Posterscope Polska. Za adaptację konceptu globalnego i prace kreatywne odpowiada agencja VML. Działania w social mediach prowadzi agencja Next (SMG).