Kraj

Bartosz Kowalczyk na czele SalesMedia

SalesMedia należy do Cube Group, z którą Kowalczyk związany jest od 2012 r.

Bartosz Kowalczyk awansuje na stanowisko e-commerce team leadera w SalesMedia, sieci afiliacyjnej dla klientów e-commerce, należącej do Cube Group. Jest w całości odpowiedzialny za koordynację wszelkich działań związanych z rozwojem sieci SalesMedia. Ze spółką Cube Group związany jest od 2012 r., gdzie w ramach sieci afiliacyjnej NetSales odpowiadał za obsługę klientów. Od 2013 r. współtworzył nowy projekt Cube Group – sieć dedykowaną e-commerce SalesMedia, zajmującą się strategią, wdrażaniem i optymalizacją kampanii dla największych sklepów internetowych, jak Empik, Media Markt, 5.10.15., Tchibo, Auchan czy Złote Wyprzedaże.

Piotr Zabuła, który wcześniej prowadził markę SalesMedia, będzie rozwijać nowo powstający projekt technologiczno-e-commerce’owy.