Kraj

Marcin Skowroński dyrektorem ds. przychodów reklamowych Allegro

Będzie wspierał m.in. niestandardowe akcje reklamowe dla marek.

Marcin Skowroński dyrektorem ds. przychodów reklamowych Allegro
Do zespołu Allegro dołączył Marcin Skowroński. Objął stanowisko dyrektora ds. przychodów reklamowych. Skowroński większość kariery zawodowej realizował w segmencie reklamy online. Przez ostatnie kilka lat pełnił rolę dyrektora marketingu w Grupie Onet.pl SA, a wcześniej odpowiadał za strategię produktu reklamowego.
Dzięki Skowrońskiemu szczególne wsparcie mają otrzymać firmy obecne w tzw. Strefie Marek, dla których Allegro realizuje niestandardowe akcje reklamowe.
W zespole Marcina Skowrońskiego pracuje również Paulina Matuszkiewicz, która dołączyła do Allegro w kwietniu br. i odpowiada za przychody w segmencie reklamy premium i projekty specjalne, oraz Wojciech Bryzek, który zajmuje się reklamą kontekstową, czyli ogłoszeniami ads.allegro – automatycznym systemem reklamowym tworzonym wspólnie z firmą Netsprint.