Kraj

Mondelez promuje cukierki z toffee

Milka Toffees poleca się jako słodka przekąska.

Mondelez Polska kontynuuje rozpoczęte w marcu wsparcie marketingowe swoich cukierków z czekoladą – Milka Toffees. Firma zapewnia, że jest liderem w kategorii czekolady (18,6 proc. – Nielsen, cała Polska, MAT, marzec 2015), a także zajmuje jedno z czołowych miejsc w kategorii cukierków (12,6 proc. – Nielsen, cała Polska, MAT, marzec 2015).

Kampania w mediach społecznościach rozpoczęła się w marcu. Pojawiły się wówczas pierwsze posty z krową w kolorach toffee, a także ruszyła aplikacja o tajemniczej nazwie “spróbuj pierwszy”. W aplikacji należało odpowiedzieć na pytanie, zostawić dane adresowe i oczekiwać niespodzianki, jaką była nowość produktowa – cukierki Milka Toffees.  

Obecnie kampania nowych cukierków ulokowana jest w głównych i lokalnych stacjach telewizyjnych, w kanałach VoD, Facebooku, sieci sklepów Empik oraz punktach sprzedaży detalicznej.

Do końca czerwca trwa także promocja konsumencka, w której do wygrania jest 10 tys. zł na wakacje lub 500×100 zł na zakupy w Empiku. Aby mieć szansę na wygraną, należy kupić opakowanie cukierków Milka Toffees 36 g lub 72 g, zachować paragon i zarejestrować się na stronie internetowej marki. Firma nie ujawnia, kto odpowiada za kreację i realizację akcji.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Carat.

Produkcja cukierków Milka Toffees odbywa się w fabryce czekolady na Bielanach Wrocławskich.