Kraj

Kampania dla Grupy Pracuj trafi na konkursy

Kampania brandingowa dla firmy przygotowana przez agencję Up została zgłoszona do międzynarodowych konkursów Cannes Lions i Clio Awards.

Kampania brandingowa dla Grupy Pracuj przygotowana przez agencję Up została zgłoszona do międzynarodowych konkursów Cannes Lions i Clio Awards. Twórcy zapewniają, że jej atrakcyjność polega na opracowaniu key visuala opartego wyłącznie na słowach, działaniach ATL i BTL, interactive, a także niestandardowych akcjach podczas imprez branżowych.
Akcja ma swoje źródło w poszukiwaniu informatyków do obsługi Grupy. W dobie kultury obrazkowej agencja zaryzykowała key visual oparty wyłącznie na słowach.
W odpowiednio dobranych lokalizacjach, z billboardów, citylightów i siatek, informatyków do aplikowania zachęcało hasło: “Jobs are waiting for you. Gates are open” napisane kolorami spójnymi z logotypem Grupy Pracuj. Łącznie w Warszawie pojawiły się 34 nośniki outdoorowe. Oprócz tego w CityInfoTV w metrze i autobusach emitowany był spot reklamowy. Również w internecie prowadzone były działania reklamowe w portalach branżowych oraz w Facebooku, a zamieszczone bannery odsyłały na landing page kampanii. Agencja zdecydowała się zgłosić swoją kampanię w 4 kategoriach: outdoor: billboard, outdoor postercraft: copywriting, outdoor: integrated, design craft: writing for brands do konkursu Cannes Lions i w kategorii out of home w Clio Awards.