Kraj

Cydr Green Mill z nową kampanią i komunikacją

Marketer stawia na zmianę perspektywy i myślenie o cydrze w kategorii małej przyjemności.

Cydr Green Mill z nową kampanią i komunikacją
Kompania Piwowarska na sezon letni przygotowała nową komunikację marki cydru Green Mill. Produkt wsparty jest kampanią pt. “Zielone pojęcie”. Jej celem jest zachęcenie konsumentów do zmiany perspektywy postrzegania trunku i powrotu do małych przyjemności. 
Tego lata Green Mill pojawi się w świeżej odsłonie. Tradycyjne, brązowe butelki, do tej pory głównie kojarzone z piwem znikną ze sklepowych półek. Zastąpią je nowe: przezroczyste, z etykietami w jasnych i soczystych odcieniach zieleni.  

Cydr Green Mill dostępny jest w butelkach o pojemności 0,4 l.
Manifest marki ma opierać się na świeżości spojrzenia bliskiej perspektywie dziecięcej, która pozwala dostrzegać małe przyjemności i nie każe liczyć czasu.
Koncepcję i strategię kampanii oraz materiały POS opracował butik interaktywny 11/10 (grupa Nairobia), który dla cydru Green Mill poprowadzi również komunikacje w social mediach. Za odświeżony wygląd opakowań odpowiedzialna jest agencja Soul & Mind. Działania PR realizuje agencja Tailor Made PR.