M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencja reklamowa Ad Fabrika/FCB kreuje modę na Kraków

Serwis Dzienny | 21 września 2004, 00:00

Wydział Turystyki i Promocji Urzędu Miasta Krakowa zdecydował się na przeprowadzenie kampanii promocyjnej mającej na celu przedłużenie okresu turystycznego w...

Wydział Turystyki i Promocji Urzędu Miasta Krakowa zdecydował się na przeprowadzenie kampanii promocyjnej mającej na celu przedłużenie okresu turystycznego w mieście i zachęcenie mieszkańców innych miast do odwiedzenia Krakowa w weekend. Działania reklamowe będą trwały cztery tygodnie. Strategię i kreację przygotowała agencja Ad Fabrika/FCB. Media zaplanował i koordynował ich zakup dom mediowy Brand Connection. Autorem zdjęć jest Jacek Wołowski, a głosów do reklam radiowych nagranych w warszawskiej Wytwórni Dźwięku użyczyli Katarzyna Godlewska oraz Piotr Makowski. Za przygotowanie materiałów do internetu odpowiedzialna jest agencja interaktywna Dariuszroman.com. Budżet produkcyjny był bardzo ograniczony i osoby zaproszone przez Ad Fabrika/FCB do pracy przy tej kampanii zrezygnowały ze swoich honorariów. Hasło kampanii brzmi: "Kraków. Tu każdy weekend przechodzi do historii". W październiku w największych ośrodkach środkowej i południowej Polski rozpocznie się kampania billboardowa, w której wykorzystane zostaną dwa layouty reklamowe. W ogólnopolskiej rozgłośni RMF FM oraz w kilku regionalnych stacjach radiowych będą emitowane dwie reklamy radiowe zapraszające na weekend do Krakowa. Dodatkowo w wysokonakładowych pismach, m.in. "Polityce" i "Vivie", ukaże się reklama prasowa, a kampania będzie również wsparta reklamą w internecie w portalach Onet, Wirtualna Polska oraz Interia. Podczas kampanii w Interii pojawi się także konkurs dla internautów dotyczący ogólnej znajomości Krakowa. Urząd miasta zagwarantował nagrody w konkursie, w tym jako główną weekendowy pobyt w mieście ufundowany przez hotel Radison. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,