M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Z ostatniej chwili

Nivea Polska planuje przetarg mediowy

Maciej Florek | 14 maja 2015, 15:05

W konkursie będzie bronić się MEC.

Nivea Polska przygotowuje się do przeprowadzenia przetargu na planowanie i zakup mediów - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. - Zgodnie z zasadami korporacyjnymi naszej firmy nie udzielamy informacji dotyczących planowanych przetargów - przekazała nam Joanna Cynalewska, media manager Nivei. Ostatni przegląd domów mediowych Nivea zorganizowała w 2008 r., przedłużając umowę z Mediaedge:CIA, obecnie MEC. Nie udało się nam ustalić, które sieci mediowe otrzymają zaproszenie do konkursu.

W 2014 r. Nivea wydała na reklamy w mediach ponad 202 mln zł (dane cennikowe za Kantar Media).

Czytaj więcej na temat: , , , ,