M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Leo Burnett Warszawa wysłała najwięcej prac reklamowych na konkurs Golden Drum

Serwis Dzienny | 21 września 2004, 00:00

Polskie agencje i firmy reklamowe wysłały 227 prac reklamowych na tegoroczny 11. Międzynarodowy Festiwal Reklamy "Golden Drum" w Słowenii. Najwięcej...

Polskie agencje i firmy reklamowe wysłały 227 prac reklamowych na tegoroczny 11. Międzynarodowy Festiwal Reklamy "Golden Drum" w Słowenii. Najwięcej reklam zgłosiła agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa - 34. Na dalszych miejscach wedle kryterium liczby zgłoszonych prac znalazły się: Gruppa 66/Ogilvy - 23, McCann-Erickson Polska - 22, DDB Warszawa - 17, Saatchi & Saatchi Polska - 17, G7 - 16, NoS/BBDO - 13, TBWA/Warszawa - 12, Grey Worldwide Warszawa - 8, Publicis - 8, Euro RSCG Warsaw - 7, Ad Fabrika/FCB - 5, Lowe GGK - 5, PZL - 5, Upstairs Young & Rubicam - 5, Alabama Art Buying & Production - 4, Scholz & Friends Warszawa - 4, Soda Advertising - 4, FF Creation - 3, Paralotna - 3, Victoria Promotion Advertising Agency - 3, Max Weber - 2, Goldfinger - 1, K2 Internet - 1, Korporacja Reklamowa "Yapan" - 1, Mediaedge:cia - 1, OS3 Multimedia - 1, Universal McCann - 1, VA Strategic Communications - 1. W sumie na festiwal zgłoszonych zostało 1090 prac. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,