Kraj

Marka Kross uruchamia akcję specjalną

Komunikacja będzie prowadzona pod hasłem "Kross Spring Challenge", a za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Byss.

Marka Kross uruchamia akcję specjalną
Agencja Byss przygotowała i poprowadzi dla marki Kross specjalną akcję, która będzie miała miejsce zarówno w internecie, jak i w aplikacji Endomondo. Akcja pod hasłem “Kross Spring Challenge” skierowana jest do wszystkich, którzy uprawiają sporty rowerowe.

Uczestnicy konkursu mają do dyspozycji cztery różne wyzwania, w zależności od własnych preferencji i upodobań mogą jak najszybciej przejechać 3 kilometry, pokonać jak najwięcej kilometrów, spalić jak najwięcej kalorii lub konkurować z innymi uczestnikami w liczbie aktywnych minut podczas treningu.

Zwycięzcy poszczególnych wyzwań nagradzani będą upominkami od Kross, natomiast liczba nagród do zdobycia w poszczególnych wyzwaniach będzie rosła w miarę wzrostu liczby podejmujących je uczestników.

Poza stworzeniem koncepcji konkursu i jego mechaniki Byss odpowiada także za stworzenie poświęconej konkursowi podstrony oraz przygotowanie materiałów kreatywnych na potrzeby kampanii “Kross Spring Challenge” w internecie i mediach społecznościowych.

Twarzą zarówno obecnej, jak i poprzedniej akcji jest Maja Włoszczowska, polska kolarka górska, wicemistrzyni olimpijska z Pekinu.