Kraj

151 prac zgłoszonych do X edycji Golden Arrow

Do jubileuszowej X edycji konkursu Golden Arrow napłynęło ostatecznie 151 prac w 15 kategoriach. To jeden z najlepszych wyników w historii konkursu.

151 prac zgłoszonych do X edycji Golden Arrow
Nadesłane prace będzie oceniać jury złożone z najlepszych polskich marketerów pod przewodnictwem Anny Putts, dyrektor marketingu Samsung Electronics Polska. Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas Gali Golden Arrow 25 czerwca br. w stołecznym Centrum Artystycznym “Fabryka Trzciny”.
Podczas Gali zostaną także wręczone tytuły dla Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku 2015 oraz Agencji Interaktywnej Roku 2015 przyznawane przez redakcję „Media & Marketing Polska”.

Konkurs Golden Arrow organizowany jest przez VFP Communications (wydawcę m.in. miesięczników “Media & Marketing Polska”, “Handel” oraz “Food Service”) oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.