Kraj

25 osób zakwalifikowanych do II etapu Telemarketera Roku

1064 rozmowy w sześciu konkursowych kategoriach o łącznej długości ponad 152 godzin odsłuchało jury składające się z 12 jurorów.

Do II etapu konkursu Telemarkter Roku zakwalifikowało się 25 konsultantów. Są to: w kategorii help desk – Karol Kuligowski (Sitel), Filip Szczeciński (Centrum Bankowości Bezpośredniej) i Dariusz Formella (Bank BPH); w kategorii sprzedaż inbound – Przemysław Pilch (Transcom Worldwide Poland) i Karolina Guzowska (Sitel); w kategorii sprzedaż out – Karolina Mazur (Alior Bank), Łukasz Matyjasek (4Life Direct), Michał Wiśniewski (Telmon), Monika Miścichowska (4Life Direct) i Bartosz Patlewicz (Call Center Poland); kategoria windykacja – Piotr Kulicki (Bank BPH), Zdzisław Kampiński (Best), Ewa Piekarska (Bank BPH), Magdalena Paruch (Credit Agricole Bank) i Damian Wiśniewski (Bank BPH); kategoria obsługa klienta – Dagmara Szupke (Centrum Bankowości Bezpośredniej), Monika Budziewska (DHL Express Poland), Monika Grabowska (Bank BPH), Małgorzata SzyrszeńWioleta Czyżyńska (obie Centrum Bankowości Bezpośredniej; w kategorii inne projekty – Tomasz Wiesiołek (UPC), Katarzyna Stanek (Centrum Bankowości Bezpośredniej), Damian Markiewicz (Credit Agricole Bank), Paweł ZielińskiAgnieszka Jarczewska (oboje Santander Consumer Bank).


– W tym roku przyjęliśmy nieco inną strategię ocen zgłoszonych rozmów. Zgodnie z regulaminem każda z trzech nadesłanych rozmów była odsłuchiwana dwukrotnie, czyli ocena dokonywana była na podstawie sześciu odsłuchów. Dla większej obiektywności oceny każdy z tych odsłuchów dokonywany był przez innego z jurorów – mówi Michał Karzel, przewodniczący jury, dyrektor zarządzający w firmie Suasor. 

Drugi etap konkursu odbędzie się w dniach 27-29 maja. Składa się on z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie. 

Konkurs Telemarketer Roku odbywa się po raz siódmy z inicjatywy Grupy Call Center działającej przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB. Jego celem jest promocja najwyższych standardów w branży oraz zwiększanie prestiżu zawodu telemarketera. “MMP” jest patronem medialnym konkursu.