M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Plus - odmłodzony i bardziej kolorowy

Maciej Burlikowski | 19 maja 2015, 06:00

Odświeżając swoją markę, operator kieruje przekaz mocniej w stronę młodszych wiekiem konsumentów.

Dzisiaj startuje właściwa odsłona kampanii reklamowej Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus, odświeżająca jego markę i wprowadzająca nowe pozycjonowanie pod hasłem ”Ja+ nowe możliwości”.

Nowe możliwości oznaczają, że Plus będzie realizował je w różnych obszarach i aspektach: komunikacyjnym – nowa platforma komunikacyjna wprowadza i wspiera nowe oferty i pozycjonowanie marki Plus; ofertowym – nowe oferty tworzone pod kątem nowych potrzeb klienta wynikających z przenikania się różnych usług, oraz technologicznym – Plus chce prezentować się jako lider technologiczny, testujący i oferujący nowe rozwiązania, największy zasięg LTE, HD Voice, testy eMBMS i VoLTE itp.

– Plus jest dzisiaj częścią Grupy Polsat, największego dostawcy zintegrowanych usług multimedialnych i lidera na rynku mediów i telekomunikacji w Polsce. Celem Grupy jest tworzenie i dostarczanie najatrakcyjniejszych treści telewizyjnych, produktów telekomunikacyjnych oraz innych usług dla domu, klientów indywidualnych i biznesowych przy użyciu najlepszych i najnowocześniejszych technologii.
Pierwszym etapem realizacji tej strategii było wprowadzenie programu SmartDom, który jest dzisiaj ogromnym sukcesem – ponad 700 tysięcy użytkowników i ponad 2,17 mln usług. Drugim etapem było wprowadzenie na rynek nowej marki telekomunikacyjnej dla młodych – Plusha, a teraz przyszedł czas na realizację kolejnego etapu i nową strategię dla głównej marki telekomunikacyjnej. Plus zmienia się, odpowiadając na potrzeby klientów i obecne trendy rynkowe – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Plusie i Cyfrowym Polsacie.

Oprócz poszerzenia kolorystyki w komunikacji reklamowo-marketingowej (poza dominującym dotychczas zielonym kolorem wprowadzone zostały także: czerwony, różowy, niebieski, żółty i pomarańczowy) operator zdecydował, że przekazy reklamowe mocniej niż dotychczas będzie kierował do młodszych wiekiem konsumentów, gdyż jak wyjaśnia Wyszomirska-Wierczewska to oni łatwiej adaptują nowości technologiczne i ofertowe, a następnie decydują lub pomagają w wyborze np. członkom rodziny.

Plus chce, by konsumenci postrzegali go jako operatora, który daje nieograniczone możliwości w świecie telekomunikacji i szeroko rozumianej rozrywki. Operatora, „z którym nigdy się nie nudzę”, „ciągle mnie zaskakuje”, który „zaspokaja moją ciekawość” oraz „niweluje wszelkie moje obawy i przełamuje bariery”.

Nowe pozycjonowanie i oferty produktowe będzie wspierać silna ogólnopolska kampania reklamowa – po części teaserowej (od 8 do 18 maja br.) dziś rusza właściwa komunikacja produktowa, wspierająca linie ofert abonamentowych, prepaid, mix i dla małego biznesu (SOHO).

Za strategię i kreację odpowiada Scholz & Friends, za produkcję studio TFP, a za postprodukcję Lunapark. Spoty wyreżyserował Tim Nackashi.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,