Kraj

Almeco rozpoczęło sprzedaż aut marki SsangYong

Spółka Almeco, polski przedstawiciel koreańskiego koncernu SsangYong, rozpoczęła sprzedaż aut tej marki. W polskiej ofercie znajdują się wyłącznie samochody terenowe:...

Spółka Almeco, polski przedstawiciel koreańskiego koncernu SsangYong, rozpoczęła sprzedaż aut tej marki. W polskiej ofercie znajdują się wyłącznie samochody terenowe: Rexton, Musso Sports i Korando. Okrętem flagowym marki ma być luksusowy Rexton, na który Almeco uzyskało pozwolenie na sprzedaż z homologacją ciężarową. Spółka liczy na to, że dynamiczny design Rextona, łączenie przez niego cech luksusowej limuzyny i typowej terenówki oraz atrakcyjna cena (jeszcze atrakcyjniejsza dzięki homologacji ciężarowej pozwalającej firmom odliczać w całości VAT od zakupu auta) pomogą w sprzedaży nowej na rynku marki. Nie wiadomo jeszcze, jak auto będzie wspierane reklamowo. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami firmy model ten będzie promowany hasłem “Inteligentna alternatywa”. Jego grupą docelową są osoby zamożne w wieku 30-60 lat, aktywnie wypoczywające, uprawiające sporty, poszukujące prestiżu i bezpieczeństwa, mieszkające na tzw. bogatych przedmieściach. Rexton ma konkurować m.in. z Mitsubishi Pajero, Kia Sorento czy Mercedesem ML. Cena najtańszego Rextona w wersji ciężarowej to 122,5 tys. zł netto. Firma Almeco rozpoczęła współpracę z SsangYong w kwietniu br., wcześniej importowała do Polski samochody marki Saab, którą obecnie ma w swoim portfolio General Motors Poland. (MG)