M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nestea rusza z długofalowymi działaniami komunikacyjnymi

Katarzyna Woźniak | 21 maja 2015, 06:00

Marka Coca-Coli startuje z kampanią "Weź łyk wolności".

W tym tygodniu wystartowała emisja nowego spotu reklamowego marki Nestea z portfolio Coca-Coli. Spot inauguruje kampanię pt. "Weź łyk wolności”, w której marka zwraca uwagę na znaczenie przerw w ciągu dnia. Kampanii towarzyszyć będzie utwór "Fresh Idea” przygotowany specjalnie dla marki przez słynny europejski duet Nico & Vinz. Muzycy napisali piosenkę, która ma być hymnem marki. Utwór "Fresh Idea" powstał z inspiracji przesłaniem "Smak wolności". Muzyka przygotowana przez Nico & Vinz będzie wykorzystywana m.in. w najnowszym spocie reklamowym.

Norweski duet Nico & Vinz osiągnął międzynarodowy sukces za sprawą utworu "Am I Wrong". Piosenka trafiła na szczyt list przebojów m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Polsce, stając się jednym z największych hitów wakacji 2014 r. W październiku 2014 r. ukazał się album Nico & Vinz – "Black Star Elephant", zawierający wspomniany utwór "Am I Wrong".

Spot reklamowy wyświetlany jest w największych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych. Kampania planowana jest do połowy września i ma dotrzeć do prawie 30 mln Polaków. Spot emitowany będzie również w serwisach web wideo, m.in. YouTube.

Emisji spotu towarzyszyć będzie również kampania displayowa w internecie. Nie zabraknie także silnego wsparcia PR, które obejmie działania w mediach i blogosferze.  

Przygotowaniem planu i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie digital i social media koordynuje agencja Next. Kreację materiałów przygotował McCann. Za działania PR odpowiada RC2.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,