M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Communication Unlimited wzmacnia dział kreacji

Katarzyna Kacprzak | 21 maja 2015, 06:00

Rafał Grzeszkowski na stanowisku executive creative directora, Krzysztof Jagieło jako creative director.

Rafał Grzeszkowski awansował w agencji Communication Unlimited na stanowisko executive creative directora. Dział kreacji w agencji Communication Unlimited wzmocni również Krzysztof Jagieło jako creative director.

Grzeszkowski z branżą reklamową związany jest od 10 lat. W tym czasie zrealizował m.in. kampanie dla: Coca-Cola, Honda, Suzuki, Ferrero, USP Zdrowie, Johnson & Johnson, Durex, Super-Pharm, Polskie Radio, CNN, BNP Paribas, Galeria Mokotów, Złote Tarasy oraz Browary Lubelskie. Jako executive creative director będzie odpowiedzialny za pełną integrację działań online i offline oraz za planowanie i wdrażanie projektów kreatywnych dla agencji i jej klientów, a także za zarządzanie zespołem.

Jagieło, który objął stanowisko creative directora, będzie odpowiedzialny za kierunek działań kreatywnych agencji oraz klientów. Doświadczenie zdobywał w Isobar, 180heartbeats + Jung von Matt oraz Artegence. Pracował m.in. dla: Fox, Samsung, Opel, Reckitt Benckiser, MasterCard, Procter and Gamble oraz Polskiego Radia. W ciągu czterech lat pracy w reklamie zdobył 25 nagród i wyróżnień.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,