Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju m.in. pod marką Harnaś, wprowadza jej nowy wariant – piwo Harnaś Wysokochmielowy.
– Z badań wiemy, że konsumenci postrzegają chmiel jako jeden z najważniejszych składników świadczących o jakości piwa. Dlatego, odpowiadając na sugestie konsumentów, nowy wariant Harnasia zawiera więcej chmielu aromatycznego, co komunikujemy w głównym haśle kampanii ”Więcej chmielu w piwie” – mówi Łukasz Kwiatkowski, senior brand manager marki Harnaś w Carlsberg Polska.
Harnaś Wysokochmielowy będzie dostępny butelkach zwrotnych 0,5 l (sugerowana cena detaliczna 2,59 zł) i w puszkach 0,5 l (3,45 zł).
Wprowadzenie nowości wsparte będzie komunikacją w TV, materiałami POS i kampanią outdoorową. Za kreację odpowiada agencja Red8 Advertising, a planowanie i zakup mediów powierzono PHD Media Direction. 10-sekundowy spot wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film. Autorem animacji jest studio AlienFX.
Harnaś to największa marka Carlsberg Polska.