Kraj

Carlsberg reklamuje nowość - Harnasia Wysokochmielowego

"Więcej chmielu w piwie". Wprowadzenie nowości wsparte będzie komunikacją w TV, materiałami POS i kampanią outdoorową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFjUw-4c9vIU%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju m.in. pod marką Harnaś, wprowadza jej nowy wariant – piwo Harnaś Wysokochmielowy.

– Z badań wiemy, że konsumenci postrzegają chmiel jako jeden z najważniejszych składników świadczących o jakości piwa. Dlatego, odpowiadając na sugestie konsumentów, nowy wariant Harnasia zawiera więcej chmielu aromatycznego, co komunikujemy w głównym haśle kampanii ”Więcej chmielu w piwie” – mówi Łukasz Kwiatkowski, senior brand manager marki Harnaś w Carlsberg Polska.

Harnaś Wysokochmielowy będzie dostępny butelkach zwrotnych 0,5 l (sugerowana cena detaliczna 2,59 zł) i w puszkach 0,5 l (3,45 zł).

Wprowadzenie nowości wsparte będzie komunikacją w TV, materiałami POS i kampanią outdoorową. Za kreację odpowiada agencja Red8 Advertising, a planowanie i zakup mediów powierzono PHD Media Direction. 10-sekundowy spot wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film. Autorem animacji jest studio AlienFX.

Harnaś to największa marka Carlsberg Polska.