M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maciej Dziedzic oraz Miłosz Jacyna dołączyli do zespołu K2 Media

Katarzyna Kacprzak | 22 maja 2015, 06:00

Agencja wzmacnia dział social.

od lewej: Maciej Dziedzic, Miłosz Jacyna
od lewej: Maciej Dziedzic, Miłosz Jacyna
Maciej Dziedzic objął stanowisko social strategy plannera i jest odpowiedzialny za strategie, koncepcje socialowe oraz za obsługę klientów. Ma pięcioletnie doświadczenie w branży. Poprzednio pracował m.in. w NewCast/ZenithOptimedia oraz w DigitalOne. Odpowiadał za strategie social mediach, strategie zintegrowane, obsługę klientów oraz zarządzał zespołem i pracami koncepcyjnymi. Pracował dla takich marek jak: L’Oreal, PepsiCo, RTV Euro AGD, Estee Lauder czy Sephora Polska.

Miłosz Jacyna do K2 Media dołączył na stanowisko social media project managera, gdzie odpowiada za zarządzanie społecznościami oraz doradztwem w zakresie social mediów. Odpowiedzialny jest również za obsługę klientów. Z branżą związany od pięciu lat. Przez ostatnie dwa lata pracował w agencji Brasil Warsaw, gdzie jako social media manager odpowiadał m.in. za obsługę projektów, planowanie strategii w zakresie social mediów oraz zarządzanie zespołem. Pracował m.in. dla takich marek jak: Kubuś (Maspex), Audi Polska, ING Życie, EA Sports. Prywatnie fascynat nowych technologii oraz biegania.

Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Do grona stałych klientów firmy należą: L’Oreal, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, LG, Meritum Bank, Nutricia, Play, Polpharma, Provident, Costa, BZ WBK, Amerigas, ActivLab Sport.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,