Kraj

Carlsberg reklamuje Okocim Radler Cola z limonką

Kampanię telewizyjną przygotowały: Brasil, Mojo i PHD Media Direction.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1nuRaS8mLc4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Carlsberg Polska rozpoczyna kampanię reklamującą nowy wariant piwa Okocim – Okocim Radler Cola z limonką.

W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest 15-sekundowy spot reklamowy.

Koncepcję spotu przygotowała agencja Brasil, produkcją zajął się dom produkcyjny Mojo Films, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.