Kraj

Smolik, Kukiz i Możdżer autorami muzyki w kampanii Euro RSCG dla Tymbarku

Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową wspierającą nową linię Tymbarku - soki i nektary z delikatnym miąższem i cząstkami owoców....

Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową wspierającą nową linię Tymbarku – soki i nektary z delikatnym miąższem i cząstkami owoców. Kampania obejmuje reklamę prasową o nazwie “Wyciskarka”, na którą składają się dwie reklamy prasowe, oraz 3 spoty reklamowe w wersji 30- i 15-sekundowej. Pomysł kreatywny agencji w reklamie telewizyjnej zatytułowanej “Kropla” opiera się na przedstawieniu “owocowych” układów choreograficznych, w których spływające po owocach krople soku wykonują taniec. Muzykę do każdego z trzech spotów skomponował inny znany artysta – Andrzej Smolik, Leszek Możdżer i Paweł Kukiz. Grupę docelową przekazu stanowią odbiorcy obu płci w wieku 17-35 lat, mieszkający w średnich i wielkich miastach. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki najwyższej jakości oraz odróżnienie na tle konkurencji. Spoty reklamowe emitowane będą do 17 października w Polsacie, TV4, TVP, TVN-ie, natomiast reklama prasowa obecna będzie w prasie kobiecej oraz w “Newsweeku”, “Wprost” i “Playboyu”. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative Warszawa. (TW)