Kraj

Schulz Brand Friendly wprowadza na rynek bus4us

Rusza internetowa platforma wspólnych przejazdów wieloosobowych.

Schulz Brand Friendly wprowadza na rynek bus4us
Na rynku polskim zadebiutowała innowacyjna w skali europejskiej platforma wspólnych przejazdów wieloosobowych bus4us. Krakowska agencja Schulz Brand Friendly opracowała strategię pozycjonowania firmy, naming oraz identyfikację wizualną strony WWW oraz mobile.

Bus4us ma przekonać użytkowników, że organizacja wyjazdu dużej grupy bliskich sobie osób jest łatwa i bezpieczna. Platforma oferuje dodatkowe ubezpieczenia podróżnych oraz gwarancję pojazdu zastępczego. Użytkownicy mogą wybierać usługę spośród kilkuset przewoźników będących partnerami serwisu oraz wystawiać przewoźnikom oceny, tworząc niezależny ranking zadowolenia z usług.

Agencja Schulz zdobyła zlecenie, biorąc udział w przetargu rozpisanym w grudniu ub.r., w którym wzięło udział sześć agencji.