Kraj

Sławomir Szwaj communications & business directorem w SMG

Tym samym objął kierownictwo zespołu pracującego dla firmy Samsung.

Sławomir Szwaj communications & business directorem w SMG
Sławomir Szwaj, dotychczas senior communications manager w Starcom MediaVest Group (SMG), awansował na stanowisko communications & business directora i w SMG Starcom objął kierownictwo zespołu pracującego dla firmy Samsung. Awans Sławomira Szwaja wiąże się z wyodrębnieniem zespołu obsługującego firmę Samsung z zespołu, którym zarządza Wiktor Skokowski, communications & business director Starcomu.  – Bardzo dynamicznie się rozwijamy. Od początku roku wygraliśmy kilkunastu nowych klientów, a dotychczasowi powierzają nam obsługę w kolejnych obszarach związanych z analityką, marketingiem precyzyjnym i content marketingiem. Samsung należy do naszych największych, międzynarodowych partnerów i wymaga bardzo kompleksowego podejścia oraz multidyscyplinarnych kompetencji. Stąd decyzja o wyodrębnieniu nowego zespołu w ramach naszej agencji – mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor zarządzająca SMG Starcom. Sławomir Szwaj dołączył do SMG w styczniu 2012 r. Był odpowiedzialny za kompleksową obsługę głównych marek z portfolio firmy Coca-Cola Poland Services (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite i Burn). Kampanie, które współtworzył, były nagradzane, wyróżnianie i nominowane w konkursach Effie Awards i Media Trendy. Pracę w branży mediowej rozpoczął w Media Direction OMD, gdzie spędził siedem lat, awansując od stanowiska media asystenta do group account directora, zarządzającego dziewięcioosobowym, fullservice’owym teamem obsługującym takich klientów jak m.in.: Axa Ubezpieczenia, Unilever, Wizz Air, Mango, Beko, Łukoil i Carlsberg.