M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dun & Bradstreet Poland rozpoczyna sprzedaż gospodarczych baz danych

Serwis Dzienny | 21 września 2004, 00:00

Firma konsultingowa Dun & Bradstreet Poland wprowadza na rynek swój najnowszy produkt - drugą edycję Polskiej Bazy Danych Gospodarczych październik...

Firma konsultingowa Dun & Bradstreet Poland wprowadza na rynek swój najnowszy produkt - drugą edycję Polskiej Bazy Danych Gospodarczych październik 2004. Baza jest dostępna na płytach CD. Ma być promowana jako narzędzie wspierające pracę działu sprzedaży oraz podstawa przygotowania efektywnych akcji marketingowych. Zawiera informacje o 40 tys. najbardziej aktywnych na polskim rynku firm. Pochodzą one z bieżąco aktualizowanych raportów handlowych Dun & Bradstreet Poland. W bazie znajduje się m.in.: nazwa firmy, adres, numery telefonów, faksu, adres strony www oraz e-mail, nazwiska osób zajmujących stanowiska kierownicze, numer NIP, numer Regon, rok rozpoczęcia działalności, wielkość zatrudnienia i forma prawna. Dodatkowo baza zawiera informacje o wielkość sprzedaży za lata 2003, 2002, 2001 i 2000. (JP)

Czytaj więcej na temat: