Kraj

Carat z nową kampanią dla Philipsa [wideo]

Za realizacje działań reklamowych odpowiada dom mediowy Carat Polska.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfwyKny2ZMIc%26%22%7D
Wystartowała kampania sponsoringowa promująca Steamer (parownica do prasowania ubrań) firmy Philips. Parownica Steamer Philips wraz z Media Marktem i Saturnem będą sponsorować filmy i seriale kobiece emitowane w stacjach tematycznych dostępnych w portfolio TVN. Sponsoring obejmie między innymi takie tytuły, jak: “Sama słodycz”, “CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas”, “Friends”, “Greys Anatomy”, “Królowa serc”.

Kampanie w telewizji zaplanował i kupił dom mediowy Carat.