Kraj

Filip Kłodawski poprowadzi dział marketing automation w Novem

Agencja powołuje nowy dział.

Filip Kłodawski poprowadzi dział marketing automation w Novem
Filip Kłodawski jako marketing automation manager będzie odpowiedzialny za uporządkowanie kompetencji Novem w obszarze marketing automation oraz przygotowanie koncepcji strategii dla obecnych i nowych klientów.

Nowa oferta w portfolio usług Novem jest odpowiedzią na coraz większe zapotrzebowanie rynku B2C na działania skupione wokół automatyzacji komunikacji z klientami i użytkownikami. Usługa marketing automation ma pozwolić na zintegrowanie wielokanałowej komunikacji z odbiorcami, zarówno offline, jak i w internecie. Głównymi obszarami, w których marketing automation będzie wpierać klientów Novem, są: e-mail marketing automation, mobile marketing, social media marketing i offline.

Filip Kłodawski jest pomysłodawcą kreacji mailingowej promującej cykl konferencji “Poranek z e-mail marketingiem”(wyróżnienia w: Golden Arrow 2013 oraz Kreatura 2013), twórcą kampanii e-mailmarketingowej sklepu Perhapsme.com oraz strategii komunikacji e-mailmarketingowej dla Sklepu Presto.

Do grona stałych klientów Novem należą m.in: mBank, Play, Aviva, BP, RMF FM, Bank Zachodni BWK, Provident, Vivus.pl, BIZ Bank.