Kraj

Łukasz Wójcik na czele powiększonego działu marketingu Mitsubishi Motors

- W związku z ambitnymi celami wzmacniamy nasze działania promocyjne - zapowiada prezes Yasuyuki Oyama.

Łukasz Wójcik na czele powiększonego działu marketingu Mitsubishi Motors
MMC Car Poland Sp. z o.o., polska filia japońskiego koncernu motoryzacyjnego Mitsubishi Motors, zdecydowała się na reorganizację wewnętrznych struktur. Na czele powiększonego działu marketingu stanął Łukasz Wójcik, menedżer z 15-letnim doświadczeniem w marketingu.

Dotychczasowe dwa działy – marketingu oraz PR – zostały wyłączone z pionu sprzedaży zarządzanego przez Adama Męcińskiego, w ten sposób powstał nowy dział marketingu i PR, którego dyrektorem jest nowo zatrudniony Łukasz Wójcik. Nowy pion składa się z dwóch działów – marketingu z szefową Magdaleną Gałek oraz PR-u zarządzanego przez Kingę Lisowską.

– Jesienią zaprezentujemy nowe Mitsubishi Outlander i L200 oraz odświeżone i specjalne wersje naszych modeli. W związku z ambitnymi celami wzmacniamy nasze działania promocyjne, czemu posłuży między innymi wyodrębnienie z działu sprzedaży nowego, liczniejszego działu marketingu i PR – zapowiada Yasuyuki Oyama, prezes polskiej filii Mitsubishi Motors.

Łukasz Wójcik jest absolwentem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywał w agencjach reklamowych i korporacjach, takich, jak Saatchi & Saatchi, Grey Worlwide i British American Tobacco. Przez niemal 10 lat pełnił obowiązki menedżera do spraw komunikacji w firmie Volvo Car Poland, a przez ostatnie lata współpracował z Harvard Business Review Polska.