Kraj

Kolejna kampania marki Farmio

Tym razem bohaterem działań jest Kurczak Babuni. Kreację przygotowała agencja Red8 Advertising. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FESy8yhxuRtw%22%7D
Farmio SA, producent zdrowej żywności, rozpoczął kampanię reklamową promującą wprowadzenie do oferty firmy Kurczaka Babuni, który – jak przekonuje producent – jest wolny od antybiotyków. Działania obejmą ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasę oraz internet. Kampanię wspiera akcja edukacyjna
pt. “Antybiotyki na talerzu”.

W ramach działań reklamowych spoty promocyjne będą emitowane na antenach TVP, TVN, Polsatu oraz kanałów tematycznych. Reklamy ukażą się również w prasie ogólnokrajowej, magazynach lifestyle oraz wybranych serwisach online. Działania potrwają do końca czerwca br. Kreację przygotowała agencja Red8 Advertising. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Kampanię reklamową wspiera akcja edukacyjna pt. “Antybiotyki na talerzu”. Celem projektu jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na problem stosowania antybiotyków w hodowli drobiu oraz zagrożeń, jakie niesie to dla konsumentów, szczególnie kobiet w ciąży oraz dzieci. Za przygotowanie i realizację strategii PR odpowiada agencja Vision Group.