Farmio SA, producent zdrowej żywności, rozpoczął kampanię reklamową promującą wprowadzenie do oferty firmy Kurczaka Babuni, który – jak przekonuje producent – jest wolny od antybiotyków. Działania obejmą ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasę oraz internet. Kampanię wspiera akcja edukacyjna
pt. “Antybiotyki na talerzu”.
W ramach działań reklamowych spoty promocyjne będą emitowane na antenach TVP, TVN, Polsatu oraz kanałów tematycznych. Reklamy ukażą się również w prasie ogólnokrajowej, magazynach lifestyle oraz wybranych serwisach online. Działania potrwają do końca czerwca br. Kreację przygotowała agencja Red8 Advertising. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
Kampanię reklamową wspiera akcja edukacyjna pt. “Antybiotyki na talerzu”. Celem projektu jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na problem stosowania antybiotyków w hodowli drobiu oraz zagrożeń, jakie niesie to dla konsumentów, szczególnie kobiet w ciąży oraz dzieci. Za przygotowanie i realizację strategii PR odpowiada agencja Vision Group.