Kraj

Żywiec Zdrój odświeża komunikację

Wielokanałowa kampania potrwa do końca sierpnia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZp3NqlOemFI%22%7D
Wystartowała nowa kampania marki Żywiec Zdrój (Danone). Od 1 czerwca widzowie będą mogli zobaczyć emitowane równolegle dwa spoty reklamowe, których głównym bohaterem ma być natura. Działania reklamowe prowadzone będą wielokanałowo i potrwają do końca sierpnia.

Na potrzeby kampanii powstały dwa 30-sekundowe spoty reklamowe. W pierwszym z nich to natura ma pokazywać, co daje człowiekowi i jak niewiele chce w zamian. W drugim marka Żywiec Zdrój informuje, że w ramach akcji “Po stronie natury” udało się wspólnie z partnerami posadzić 5 mln drzew oraz odnowić 300 km szlaków turystycznych w Beskidach. Reklamy będzie można obejrzeć w największych stacjach telewizyjnych oraz na kanale YouTube. Zaplanowano również kampanię display oraz działania w Facebooku.

Żywiec Zdrój to lider w kategorii wody butelkowanej w Polsce. Marka od wielu lat realizuje działania eko. W ramach rozwoju strategii Żywiec Zdrój chce jeszcze mocniej podkreślać ten właśnie element DNA marki.

Kreację ATL kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam, za działania w internecie odpowiada VML, zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.