Zagranica

Coca-Cola z nową odsłoną kampanii "Choose Happiness"

Nowe działania prezentują flagowe produkty Coca-Coli i nawiązują do poprzedniej kampanii "What Are You Waiting For?"

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjEyzfhkbF-8%22%7D
Coca-Cola wystartowała z nową kampanią realizowaną w ramach platformy “Chooose Happiness”. Jak firma zapowiadała od miesięcy, ma zamiar komunikować teraz spójność całego portfolio.

W nowym spocie, który nawiązuje atmosferą do poprzednich kampanii, Coca-Cola kładzie nacisk na możliwość wyboru z bogatej oferty Coca-Coli.
Za kreację odpowiada agencja Ogilvy Amsterdam. Reklama odwołuje się do dziedzictwa marki, szeregu momentów historycznych, od 1890 r. począwszy, przez lata 80. i 90., do dzisiaj. W tle słyszymy muzykę electro “Honeytrap” autorstwa brytyjskiej grupy “We Have Band”.

W ramach kampanii w Wielkiej Brytanii marka będzie namawiała również konsumentów do fotografowania. Cola chce rozdać konsumentom milion kijów do robienia selfie. Doda je do półlitrowych butelek z napojem.

(Brand Republic)