M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Huawei startuje z prawdopodobnie największą dotychczas kampanią

Maciej Burlikowski | 10 czerwca 2015, 06:00

Chiński producent zaplanował szerokie wsparcie reklamowe nowego flagowego modelu smartfonu P8.

Huawei Polska, krajowy oddział chińskiego producenta elektroniki, m.in. telefonów komórkowych, rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię reklamową pod hasłem ”Rozpal niekończącą się kreatywność” wspierającą rynkową premierę najnowszego flagowego smartfonu P8.

Działania obejmują m.in. telewizję, outdoor, display, social media oraz blogosferę. Firma Huawei zaprosiła do współpracy grupę artystów – przedstawicieli designu, muzyki, fotografii oraz filmu, by pełnili rolę ambasadorów marki. W tej grupie znalazły się Areta Szpura i Karolina Slota, duet projektantek kryjących się pod marką Local Heroes, zaprojektują specjalną kolekcję ubrań inspirowanych smartfonem Huawei P8. Z kolei fotograf Łukasz Ziętek, stworzy lookbook kolekcji Local Heroes oraz odkryje wszystkie fotograficzne możliwości smartfona – w tym specjalny tryb "malowania światłem". Duet reżyserski Natalii Jakubowskiej i Łukasza Gronowskiego obecny będzie przy wszystkich wydarzeniach kampanii, które zarejestrują za pomocą kamery Huawei P8. Piosenkarka młodego pokolenia Marcelina pokaże, jak pracuje nad nową płytą i poprowadzi szczegółową relację ze swojej nadchodzącej trasy koncertowej. 
Będą oni tworzyli treści prezentujące ich pracę ”od kuchni”. Wszystkie materiały przygotowane przez zaproszone do współpracy gwiazdy będą dystrybuowane na platformach społecznościowych Huawei (m.in. Facebook, Twitter) oraz na kanałach własnych artystów.

Pierwsza faza kampanii zaplanowana jest na miesiąc – do końca czerwca. Po wakacjach producent planuje drugi etap aktywności reklamowych. Wysokości budżetu kampanii marketer nie ujawnia, z naszych informacji wynika jednak, że na wsparcie reklamowe tego modelu przeznaczy kilka milionów złotych.  

Za planowane i zakup mediów ATL odpowiedzialny jest dom mediowy OMD, wdrożenie działań BTL zostało powierzone agencji New Look Advertising. Za kampanię w mediach społecznościowych oraz content marketing odpowiada agencja Isobar Polska. Agencja przygotuje również platformę Fanclubu Huawei.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,