M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Beata Szcześniak nowym dyrektorem generalnym SMG Starlink

Maciej Florek | 10 czerwca 2015, 06:00

Ze strukturami SMG żegna się Lidia Kacprzycka.

Beata Szcześniak, dotychczas business development director w OMD, dołączy w lipcu br. do Starcom MediaVest Group (SMG), obejmując stanowisko dyrektor generalnej w SMG Starlink. Zastąpi na tym stanowisku Lidię Kacprzycką, która po siedmiu latach odchodzi z firmy i będzie działać jako niezależny przedsiębiorca.

Szcześniak jest związana z rynkiem reklamowym od 12 lat. Od 2015 r. na stanowisku business development directora odpowiadała za marketing, dział badań i analiz, dział projektów specjalnych oraz nowy biznes w domu mediowym OMD. Do SMG dołączy w lipcu br. i będzie raportować do Beaty Golubińskiej, chief operating officera SMG. Szcześniak doświadczenie zdobywała w pracy dla klientów z wielu branż: od finansowej (Polbank, Provident, BRE Bank, Deutsche Bank), przez OTC (Polpharma, Walmark), FMCG (Heineken, Frosta, Herbapol, Perfetti Van Melle, Bakoma, Nutricia, StraussCafe, Benecol), po usługi, jak McDonald's, czy inne, np. HP, Tikkurila, Opoczno, EasyJet, Samsonite. Wielokrotnie zasiadała w jury najważniejszych konkursów branżowych, a kierowany przez nią zespół zdobył liczne nagrody Effie i Media Trendy.

– Nie wystarczy powiedzieć o jej wieloletnim doświadczeniu we współpracy z najbardziej wymagającymi reklamodawcami w głównych sektorach rynku: FMCG, finanse i farmacja. Beata odpowiadała także za rozwój oferty badawczej i analitycznej, realizując liczne projekty z zakresu rozwoju nowoczesnych narzędzi i produktów agencji, w szczególności wdrażając usługi z zakresu modelowania ekonometrycznego – mówi Beata Golubińska.

Lidia Kacprzycka jest związana z SMG Starlink od początku 2008 r. Początkowo była odpowiedzialna za nadzorowanie procesu tworzenia strategii mediowych, rozwój kadry menedżerskiej i projekty nowobiznesowe. W 2009 r. objęła stanowisko dyrektor generalnej. Zanim dołączyła do SMG Starlink, przez dziewięć lat była związana z domem mediowym Mediaedge:cia (obecnie MEC), skąd odeszła jako group account director.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,