M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Gazeta Wyborcza" z nową ofertą reklamową w aplikacji mobilnej

Maciej Florek | 10 czerwca 2015, 06:00

Poszerza się oferta reklamowa pakietów multimedialnych.

"Gazeta Wyborcza” (Agora) udostępniła swoim klientom nową ofertę reklamową w aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem operacyjnym iOS, Android i Windows Phone. Dzięki połączeniu nowych rozwiązań dostępnych w aplikacji "Gazety Wyborczej” z ofertą reklamową w papierowym wydaniu dziennika i serwisach Wyborcza.pl poszerzono też ofertę reklamową pakietów multimedialnych.

Wzbogacona oferta reklamowa obejmuje cztery pakiety: pakiet premium, pakiet smart, pakiety tematyczne (kultura, gospodarka i sport) oraz pakiety lokalne (docierające do czytelników 20 wydań lokalnych). W aplikacji mobilnej na urządzenia z systemami iOS i Android reklamy będą pokazywać się zgodnie z nową klasyfikacją pakietów multimedialnych, na urządzeniach z systemem Windows Phone pojawią się po raz pierwszy.

Czytaj więcej na temat: ,