Jury X edycji konkursu Golden Arrow przyznało 23 wyróżnienia, 14 statuetek Golden Arrow raz grand prix.
– Poziom konkursu, zważywszy na rekordową liczbę nadesłanych prac, był wysoki, a jury miało okazję oceny wielu bardzo poprawnie wykonanych projektów. Wyjątkowo wiele ciekawych prac pojawiło się w kategoriach experiential marketing i social media, zabrakło natomiast ciekawych prac w kategorii SEM – mówi Anna Putts, dyrektor marketingu Samsung Electronics Polska, przewodnicząca jury.
Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas Gali Golden Arrow 25 czerwca br. w stołecznym Centrum Artystycznym “Fabryka Trzciny”. Podczas gali zostaną także wręczone tytuły dla Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku 2015 oraz Agencji Interaktywnej Roku 2015 przyznawane przez redakcję “Media & Marketing Polska”.
Konkurs Golden Arrow organizowany jest przez VFP Communications (wydawcę m.in. miesięczników “Media & Marketing Polska”, “Handel” oraz “Food Service”) oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.